І заняття

Тема:  : «Наукове  дослідження в школі. Форми науково-дослідної діяльності учня»
Мета: допомогти органі­заторам роботи шкільних наукових товариств поглибити власні теоретичні знання і вдосконалити практичні уміння щодо орга­нізації та проведення індивідуальних і групових занять із учнями у системі МАН, сприяючи інтелектуальному розвитку дітей, озбро­юючи учнів практичними навичками пошукової і науково-дослідниць­кої діяльності.          
Дата проведення:     20.10.2016р
План роботи
з/п
Тема
Теорет.
частина
Практич частина
1.
Круглий стіл на тему: «Наукове  дослідження
в школі. Форми науково-дослідної діяльності учня» (керівник-майстер Гришина Н.О.)
1.  Наукове дослідження як один із напрямків творчої роботи учнів.
2.               Форми науково-дослідної діяльності учня: турніри (організація проведення, вимоги), олімпіади, конкурс МАН як кінцевий результат навчання.
3.               Історія розвитку науки, наукових досліджень (поняття про науку, науковий дослід, суб’єкти наукової діяльності, НАН України. наукові категорії, цикли пізнання, знання-теорія та практика.
30 хв.

2.
Складання довідника наукових термінів при оформленні дослідницької роботи ( знайомство з науковою термінологією,  користування алфавітними та предметними покажчиками).

25 хв.
3.
Опрацювання загальної структури наукового дослідження (вивчення критеріїв формування теми, розробка апарата дослідження (визначення завдань, мети, проблеми, гіпотези), вимоги до вступу, теоретичної та експериментальної частин роботи. Аналіз індивідуальної теми дослідження згідно з існуючими критеріями.  Визначення актуальності теми з використанням питань – натяків)
25 хв.

4.
Знайомство з теорією множинного інтелекту як одного з варіантів діагностики здібностей
15хв
15хв
Завдання для роботи між заняттями
Опрацювати статті Микитюк О.М. та ін. Наукові дослідження школярів. Харків. «Скорпіон». 2009

5.     Як допомогти дитині стати творчою особистістю / Упоряд. Л.Шелестова.- К.: Ред. загальнопед. газ., 2012.- 112 с.